شوینده های فشار قوی آب گرم یا همان دستگاه های واترجت آب گرم از جمله پر کاربرد ترین ماشین آلات مکانیزه برای نظافت می باشند. این دستگاه ها علاوه بر پاشش پر فشار آب، از حرارت های بالای آب نیز برای جداسازی آلاینده های چسبیده به سطوح استفاده نموده و از این رو توانایی ویژه ای در نظافت و از بین بردن انواع آلودگی های چرب، روغنی، دوده و مشابه آن دارند. دستگاه های واترجت آب گرم فشار قوی علاوه بر ورودی آب، پمپ، موتور، شلنگ فشار قوی، لنس و نازل، به منظور افزایش دمای آب مجهز به سیستم های گرمکن می باشند. پمپ دستگاه به عنوان اصلی ترین بخش واترجت آب گرم، فشار آب وارد شده به داخل دستگاه را افزایش می دهد. آب پر فشار خارج شده از پمپ، قبل از خروج از دستگاه و پاشش بر روی سطوح هدف، به منظور افزایش دمای آب، وارد سیستم گرمکن می شود.

دستگاه های واترجت آب گرم صنعتی مدل IBH-M جزو کامل‏ ترین مدل‏ ها می‏ باشند به طوری که در این دستگاه‏ ها هر پنج پارامتر فشار، دبی، درجه حرارت، مواد شوینده و انواع نازل‏ ها برای از بین بردن آلودگی‏ ها مورد استفاده قرار می‏ گیرند. یکی از مهمترین ویژگی‏ های این دستگاه‏ ها امکان تولید بخار 150 درجه سانتی‏گراد با فشار کاری 50 بار می‏ باشد. این دسته از دستگاه‏ ها معمولاً در محیط ‏های صنعتی مانند کارخانه‏ های نورد، پالایشگاه‏ ها، پتروشیمی‏ ها، کارخانه‏ های خودروسازی و صنایع هوایی برای شستشوی ماشین‏ آلات صنعتی، تجهیزات، آشپزخانه‏ های صنعتی و … مورد استفاده قرار می ‏گیرند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد  شرکت اسب زر حاصل فرمایید.

021-54635 -  09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/xGPhRH

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco


شرکت اسب زر دستگاه ,فشار ,صنعتی ,دستگاه‏ ,افزایش ,باشند ,دستگاه های واترجت ,استفاده قرار ,منظور افزایش ,افزایش دمای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدرسـه کریم مهـر عاشق بی حوصله آنلاین اپس ۷۴۲۷ | OnlineApps7427 چشاتو... freightتهران تک